50års kalas..

I Fredags åkte jag och barnen ner till norrköping..
Lämnade barnen med Malin och åkte med Madde o Mats till City Gross för att handla till smörgåstårtan..
Blev lite billigare än vad vi tänkt vilket var skönt..
kom hem o barnen la sig inte förens 20.30 så först då kunde vi börja med smörgåtårtorna, kom i säng alldels för sent och upp kl 4 på lördagsmogonen.. Matilda vakna då och ville absolut inte somna om..
Madde kom strax efter 7 och vi började med tårtan.. Malla kom vid 9 tiden o tog hand om barnen medan vi gjorde tårtan...
Vi var klara med tårtan o oss själva 15 minuter innan första främmandet kom..

På kvällen var mamma o stefan barnvakt medan vi var nere hos Mats på fest..
Kom hem till syrran igen vid 1 ca.. Då ville mamma o stefan verklgien hem..
Somna typ 2 o upp kl 7 på söndagen..
Ut till Hasse o Karin o lämna Micke som också sov hemma hos syrran..
Foffe följde med ut och Karin hade gjort en sockerkaka åt honom som tog slut väldigt fort :)
Oliver o Matilda var kvar i stan med Malin o sov middag..
Åkte tillbaka till stan o fika med farmor...
Sen åkte vi hem.. Var hemma lagom till 17..

En kul,stressig och trött helg...

Här är lite bilder..


Oliver ska hjälpa mamma att lägga på gurka på tårtan

image439


klara tårtor

image440


toa och oliver

image441


Jag

image442


Jag och angelica

image443


Martin o Malin

image444


Mats o Tore

image445


Madde Mats o Jag

image446


Danne Malin Mats

image447


micke sjunger

image448


Mats spelar lite gitarr

image449


Danne Malin o Jag

image450


micke

image451


Madde o Mats dansar till Mickes fina stämma :)

image452


Ja o lillebror

image453



image457




image454



image455



image456


Annars har det inte hänt så mycket, kattungarna har gått upp 4 ggr så sin vikt vid födseln..

nu ska ja lägga barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback