HANDLA

Sitter och väntar på att Pierre o Foffe ska komma hem.
Jag och Matilda ska åka till Kungens Kurva och handla lite.
Hon har inte varit ute på en vecka.. Så är det när man är sjuk..
Vi ska köpa LG och Farsdag present.. Om vi hittar nåt..
Ikväll ska jag hämta lillsyrran i Globen, hon ska titta på monster jam sen ska hon komma hit o sova..
Trevligt..

Idag fick Oliver sovmorgon, han sov från 18,30 igår till 10,30 idag.. Utan att vakna..
Dessutom frisk.. konstigt, iof sov han ingen middag igår med ändå..
Han kanske börjar med tonårsfasoner redan som 2åring.. haha..
Matilda är lite sur o gnällig, kan tänka mig att det beror på att hon inte varit ute sålänge o är rastlös till tusen..

Nä dags att göra mig klar..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback