Karaoke och Bowling

Igår vid 18.30 typ åkte jag till Huddinge C.
Mötte upp Nettan,Marcus,Jossan & Alice..
Handlade lite chips sen åkte vi och hämtade Carmen.
Åkte vidare hem till Nettan och började inta alkoholaltiga drycker och sjunga karaoke :)
Vid 21.30 skjutsade Pettan oss till Bowlingen, men det var så mycket folk där så vi gick in och satte oss och tog en drink på djungeln istället...
Gick o bowla..Vilket gick ganska bra även om Nettan vann båda serierna :)
fuskigt eftersom hon var fullast så vann hon ändå..
Blev hämtade av Pettan och var hemma vid 1 typ...
Hade det trevligt med lite sanning och konka fast utan konka...hahaha..
Eller hur?? hahaha...

Här kommer lite bilder:


Nettan,Carmen och jag hemma hos Nettan

image429



image430


Nettan

image431


Carmen sjunger

image432


Jag & Nettan sjunger

image433



image434



image435


Nettan på djungel..Lite smått onykter :)

image436


Jag på djungel

image437


Jag o Nettan tar kort på oss själva ;)

image438


Idag kommer min matilda hem, skönt att få hem henne igen...Har precis lagt Oliver och Foffe är ute o leker med en kompis...Imorrn början min praktik, ska bli kul o va där.. en av mina klasskompisar ska va på samma ställe så det ska bli jättekul...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men Pluttan!! Jag va väl inge FULL??? *ASG* Snyggo på korten haha INTE...pusssa

2007-11-20 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback