Helgen

I Lördags hade vi kalas för foffe..
Mamma,Madde,Malin,Kerstin,Roger,Martin,Pernilla,Daniel,Emilio,Jason,Susanne,Emma & Oliver var här och fikade och åt tårta..
Christoffer fick bla 2 Transformers,3 turtles,Robot, Cdspelare,Cd berättelse Sune,Pokemonkort, Kläder, 4 små battle transformers, 4 marvelgubbar mm mm.
Han var nöjd med sin dag..
vid 16.30 åkte jag o Madde ner till norrköping, hämtade upp Linda i kolmården först sen in till stan för att hämta upp Danne o Mats..
Kom till Malin vid 19 tiden..
Drack lite alkohol o sjöng lite sen gick vi till Palace..
Det var lite halvtråkigt där den här ggn... Annars brukar det vara ganska kul folk, men i lördags var det lite dålig stämmning.. Poliser överallt..

Åkte hem igen på söndag em...
Gosa lite med barnen sen somna ja tidigt..

I måndags var jag med Nettan på kvällen, vi åkte till Pettan för att han ska fixa lite med min bil..
Igår följde Nettan med mig till tatueraren, tyvärr fick jag bara göra 1 hjärta igår, han var sen och kunden efter kom inte från Stockholm så ja var tvungen att vänta..Har fått en ny tid nästa vecka.. Men han skulle ringa om det blev något återbud..
Ja kan ärligt säga att ja kände ingenting...haha..

Idag är Foffe hemma, fritids är stängt så vi har varit o hämtat mina vinterdäck o ska åka till Pettan vid lunch och fixa lite med bilen..
Hoppas min bok kommer idag också..

Här kommer lite bilder..


Foffe öppnar paket på morgonen
image376


Marvel
image377


Transformers
image378


Transformers
image379


Cdspelare
image380


robot
image381


Turtles
image382


Tårtan
image383


foffe
image384


Foffe,Oliver,Emma o Matilda
image385


Oliver somna i Maddes knä efter en lång dag
image386


Danne o Mats
image387


Madde,Mats,Sara och Elin
image388


Sanna? och Angelica
image389


Malin
image390


Sanna? Sara och Linda
image391


Jag o Mats
image392


Sandra,Madde,Danne,Sara och Sanna?
image393


Linda,Elin,Madde o Thessa
image394


Min tatuering..
image395

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback