Irriterande

Foffe har börjat med något fruktansvärt irriterande..
Nämligen tics.. Jag tror jag blir knäpp på det..
Bank bank bank i precis allt.. Hör det där ljudet konstant i mitt huvud..
Hoppas bara att det är nåt tillfälligt och inte långvarigt..
Pratade med hans ena resurs idag och han sa att dom även märkt det i skolan nu..
Men det är tydligen vanligt när man har ADHD.. Men herregud vad irriterande...haha..

Annars har det inte hänt nåt sen jag skrev sist..
Har varit ledig idag så jag har tvättat,vikt o grejjat lite..
Åkte o hämta Pierre på jobbet o hem o käka...
Barnen har precis lagt sig o nu står Pierre o diskar och ja  väntar på att sjukhuset ska börja..

Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag sitter i nålens våld ;)
Är nervös, vet ju inte riktigt vad jag har att vänta.. Men det ska bli spännande..

Har en enormt fullspäckat schema kommande 2 veckor...har nåt varje dag..  Men det mesta är tidig morgon eller sen eftermiddag så ja ska förhoppningsvis inte bli alltför låst ändå..

Nu ska ja slappa vid tvn...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min granne har ADHD och tics. Hehe... Roligt att titta på honom. Det är bara att gilla läget.

Kram!

2007-10-18 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback