Jaha,

så var denna dag över också,
Dagen har varit bra..
Åkte till Liljholmen lite tidigare för att hitta parkeringar eftersom dom gör om på liljeholmstorget, så det blev att jag parkerade på Pierres jobb och gick en bit istället..
Satt och väntade på läkaren i typ 40 minuter innan vi fick komma in till henne..
Det tog drygt en timme innan vi var klara..
Det känns ok nu när jag pratat med läkaren om att ge Foffe Ritalin så imorgon bitti ska han få sin 1a tablett..
Tanken är att han ska få 4 ggr/dag...
Men han ökar med en tablett var 4e dag, så nu i några dagar kommer han bara att få på morgonen kl7 och sen efter 4 dagar kl 11 ockå och ytterligare 4 dagar efter kl 14 osv osv...
Så att man skall öka på succesivt..
Så nu kommer vi inte märka något förens på lördag eftersom han är i skolan när medicinen verkar till en början..
Jag hoppas bara att vi inte kommer märka ngra speciella bieffekter trots att det är väldigt vanligt med bieverkningar av Ritalinen..


Sitter o väntar på bolibompa nu, barnen är mer vilda än tama och jag är ensam med dom :)
Pierre är på fotboll...

Dags att ta hand om barnen...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback