Nya tag...

Christoffer är inne på sin 3e dag med medicin nu.
Än sålänge inga biverkningar och det är stor skillnad på honom, vilket är underbart.
Jag hade en tyst son hela bilresan imorse, inget tjat o gnäll...UNDERBART..
Han är jättenoga varje morgon att han ska ta sin medicin och han är fullt medveten om vad den gör med honom, känns bra att itne behöva ljuga för honom.
Hans resurs berttade att dom andra barnens mammor o pappor säger till deras barn att det är vitamintabletter..

Idag är det min sysslodag så ja måste göra lite nytta här hemma innan jag gör mig iordning för att åka o shoppa lite presenter till min snart 7åring :)
Sen hem och hämtaa honom o lämna av honom hemma och sen ska ja åka till Bålsta på inredningsparty med Nettan.. Ska bli nice..Kanske man hittar lite julklappar..

Har vart hemma med en sjuk Oliver i 2 dagar.. mindre kul, men idag är han på dagis igen..

Dags att sätta lite fart..

Mamsen, jag tänker på dig...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback