Oj

Det var visst över en vecka sen jag skrev här sist..
Har haft fullt upp dygnet runt..
Har jobbat hela veckan utom tisdag då jag vabbade för Oliver för han hade en blåsa på tungan, och lite feber.
Troligtvis berodde det på en tand som har kommit upp.. Nu är han bra iallafall, han sov inte på flera nätter utan bara skrek o skrek..Jättejobbigt..

Var på föräldramöte i skolan i onsdags.. Det är en chock varje gång man kommer dit.
Jag undrar egentligen vad alla föräldrar gör?
Dom ska vara så jävla präktiga och världens bästa föräldrar, men var är dom när det handlar om barnens skola??
Inte på fmöte iallafall. Det går ca 350 elever på skolan så det borde ju finnas kanske 500-600 föräldrar iallafall..
Av dom 500-600 var vi 15 st på mötet... Helt sinnessjukt, sen har dom föräldrara mage att komma och klaga sen på att det o det o det är dåligt, så vill dom inte ha det osv.. Men gå på mötet och framföra sin åsikt det gör dom minsann inte.. riktigt ruttet!!

Det känns som att jag tar på mig lite mycket just nu, är klassförälder i både skola och dagis som ska fixa med lucia,jul o andra dagar.. jobbar en jävla massa, pluggar ännu mera.. Snart kommer jag nog som sagt hitta den berömmda väggen ;)
Men det får jag ta itu med då..
Annars har det inte blivit nån speciell förändring här hemma..
Känns som att jag ger upp hoppet snart, spelar ingen roll vad jag säger utan det går i gamla spår iallafall..
Skittråkigt är det, men vad f*n ska jag göra??

I Fredags var jag upp hos Pernilla och hjälpte henne med lite möbelflyttning och lite småsaker...
Susanne och jag var i Kungens Kurva och handlade en present också, eftersom TANT Pernilla fyllde 30 år ;)
Hitta lite roliga saker..

Idag är det den 9 oktober, idag för exakt 3år sen stod jag i kyrkan och sa ja ;)
Känns konstigt, har jag stått ut så länge?? haha..

Snart är det dags för mig att åka och jobba, men jobbar bara till 15 idag, för foffes fritids stänger tidigt..
Imorrn är det föräldramöte på dagis, får se hur många föräldrar som kommer dit??

Snart kommer väl hantverkarna och ska fixa vårt badrum också..

Bye Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback