F*N

Har så in i h*lvetes mycket att göra nu.
Pluggandet tar enormt mycket av min tid, jobbet,barnen dessutom är jag klassförälder som gör att jag måste samla in pengar och åka och handla, baka tills om 2 veckor.
Ska packa kläder till Klädbytardagen nästa vecka som ska sorteras och märkas.
Hur f*n ska jag hinna med allt??
Känns som jag har tagit på mig lite för mycket, kommer nog snart hitta fram till den berömda väggen..
Har inte ens tid att ringa min underbara mormor, DÅ är det illa.. FAN
Får så dåligt samvete..

Idag ska Pierre ut på nån skärgårdskryssning med jobbet så jag ska vara solo, blä, men då kanske jag får något gjort..
Imorgon ska pierre och ajg på 30 årskalas..
Ska bli trevligt att få komma iväg och träffa lite folk. Det händer ju inte alltförofta att vi gör något tillsammans och det bästa av allt är att det är bara 5m in hemifrån..
Tack snälla söta rara underbar Angelica för att du kommer hit ;)

På söndag ska jag på kryddparty och middag.. Ska också bli trevligt att få sitta och snacka lite skit med några tjejer, har en himla massa inom mig så ja kanske kan avreagera mig lite då.. haha

Nä nu har jag inte tid att sitta här mera, måste ta tag i mitt liv.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Spar lite skitsnack tills du kommer till mig.
Kram Mamsen

2007-09-14 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback