Gävle

I Fredags åkte vi till Gävle, hem till Svärmor och Roger...
Kom fram strax efter 17, satte oss och åt ganska på en gång..
Barnen var jättehungriga (jag med ;)
På lördagen gick vi upp kl 6..Dötrötta allihopa men det gick ändå...
Gick iväg till boulognerskogen vid 11 tiden.. En riktigt lång promenad, men det gick bra ändå..
gick förbi stan först för att köpa lite medicin till mig på apoteket, har inte gjort annat än nyst,hostat och snörvlat sista dagarna..
Sen hoppade barnen hoppborg, blev ansisktmålade och så lyssnade vi på Roger och Tore när dom uppträdde på scenen.. Barnen fick kika i polis/brand och ambulansbilar.. det tyckte dom var jättekul.. Men matilda tyckte poliserna var dumma..hehe.. Brandmännen fick åka därifrån ett par gånger eftersom dom fick larm.. lite typiskt..Hade med oss picniclunch också, mysigt fast inte så värst kul när alla f*rbannade getingar kom...
Kom tillbaka hem vid 15,30 typ...
Åt lite mat sen var alla dötrötta eftersom ingen av barnen sovit middag, så dom somnade som grisar kl 19..
Jag låg i soffan o mådde skit men tog 2 alvedon sen gick jag och Pierre ut ett par timmar...
kom hem 23,10.. Och vi fick sova till 8 imorse.. Sååååå skönt och välbehövligt, eftersom jag skulle köra alla 18-19 mil hem...
Kom hem vid 18,30... Så nu sitter jag här och tittar på karta till imorrn eftersom jag blivit omplacerad på jobbet så måste jag ju hitta dit jag ska.. Typ gullmarsplan.. tror det ska gå bra..
Nä nu ska ja sätta lite fart, lägger in lite bilder från helgen..

Bye Bye


Matilda och Oliver innan läggdags
image316


Jag

image317


Oliver i min säng tidigt på lörmorgonen

image318


Oliver i vagnen

image319


Foffe i hoppborgen

image320


Matilda och Foffe i hoppborgen

image321


Matilda målad som en fjäril

image322


Och foffe som ett monster

image323


Roger och Tore spelar

image324


Polisbil

image325


Ambulans

image326


Ambulans

image328


Pierre och barnen har matat änder

image329


Matilda åker snålskjuts på farmors rullator

image331



Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter som en mysig och väldigt intensiv helg..kramar i massor

2007-09-02 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback