Helgen

Helgen som var var trevlig, men lite livlig ;)
Angelica var här med hennes sötnosar Salem och Yasmin.
I lördags tog vi det lugnt hela dagen, var inte ute ett enda dugg förutom när jag gick till affären.
Angelica och jag satt och sorterade och lappade ca 400 plagg som jag ska sälja på fredag. Herregud säger jag bara! Varför samlar man på sig enormt mycket barnkläder, dessutom är det så mycket kläder som man inte ens använt på barnen därför att dom hunnut växa ur det.. Men det ska bli j*vligt skönt att bli av med det..
I Lördags var My här och umgicks lite och i Söndags var vi hos henne..

Har jobbat idag, i ett område som jag inte känner till alls, men det gick bra, åkte inte vilse en enda ggn, och det är kors i taket för mig, eftersom jag kör vilse även när jag har karta! HAHA
Så imorrn ska jag lassa bilen full med kläder så det bara är för mig och Christoffer att åka på mrogonen när vi lämnat småttingarna.
Skulle ha åkt förbi farmor på lunch, men hon ringde precis, Hon ville vi skulle ses på fredag..
Kan inte förstå varför.. haha.. Vet ju vem som ska komma dit men som är en sån feg råtta att dom inte vågar komma när jag är dör, vad är ni rädda för? Att ja ska bita er eller? Haha, jag uppför mig iallafall när jag har mina barn med mig så jag skulle aldruig sjunka mig till eran dagisnivå..
Herregud!
Så vi ska förbi mammas jobb, hon ville gärna det, varför vet jag inte, så åker vi till farmor på fredagmorgon istället, hoppas jag är pigg och utvilad då! blir sent på torsdag..
Det blir stress hela helgen, men det ska jag nog klara hoppas jag..

Här kommer lite bilder från helgen

Christoffer i klätterställningen

image332

Oliver cyklar

image333

Oliver

image334

Oliver äter Lördagsgodis

image335

MAtilda,Yasmin,Foffe,Salem äter Lördagsgodis

image336

Matilda klätterapa

image337

Matilda klätterapa

image338

Yasmin

image339

Salem klätterapa

image340

Yasmin hos Pierre

image341

Yasmin hos Pierre
image342


Kommentarer
Postat av: angelica

hur kan folk tro att barnen vart livliga...de ser ju för ljuvligt snälla ut på bilderna... hehe... tack för en trevlig helg...

2007-09-18 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback