Hemma..

Nu Nu är jag hemma igen, det har varit en lång och intensiv helg..
Åkte ner i fredagsmorse efter att jag lämnat dom små på dagis,
åkte förbi mamma på jobbet och fyllde på lite grejer i bilen och böt vindrutetorkare..
Sen var jag hem till Madde en sväng och vid 14 åkte vi till Ikea i linköping och mötte upp Kerstin och Jenny.
Foffe åkte dit och vi gick in på ikea..
Malin handlade massa grejer och madde lite mindre och jag köpte bara 2 saker ;) En visp och batterier..hehe..
Åkte tillbaka till Norrköping och körde lite kassar till Malins nya lägenhet..
vi åkte även förbi Rusta, där hittade jag lite mer roligt :)
När vi kom tillbaka därifrån var jag helt färdig och ville inte annat än att sova, jag somna som en stock ;)

Vaknade kl 6,30 på lör morgonen, Då hade Malin redan satt på kaffet ;)
Gjorde oss iordning och strax efter 7 åkte vi bort för att börja bära grejer,
Mamma,Stefan och Adam kom ganska snart och var klara med avlastningen av 1a lasset i nya lägenheten redan innan 9.. Då åkte jag o Madde hem och böt om för vi skulle på klädbytardag i Husby, hittade lite roligt till barnen.
Åkte tillbaka till Malins lgh vid 11 och började skruva grejer, Hon hade köpt en jäkla massa möbler som skulle skruvas o sättas ihop och det tog TID..

Vid 23 tiden åkte jag och madde ner till sörping för att träffa Thessa,Elin,Sandra och Gittan som var på "tjejmiddag"
Vi träffades på Vi & Ni och åkte sen vidare till Bowlingen, träffade min kusin som jag inte sett på år och dar..
Dansade lite och hade det trevligt, kom hem vid 3 inatt... Relativt pigg så jag tvättade håret... haha.
Hade massa hårspray i kvällen innan så det var ganska äckligt och stelt...
Hade tänkt att sova till 10,30 idag eftersom ajg skulle hätma Foffe vid 11,30..
Så jag satte kl för att inte försova mig.. Jag brukar inte kunna sova länge, men jag tyckte att jag iallafall kunde försöka.. Vaknade kl 9.00 !!!??!! av att Madde står- PILLA PILLA PILLA brevid sängen, TACK! Jävligt bussigt..
Jag som ville sova eftersom jag skulle köra hem idag. Men men.. Jobbar mån,tis,ons,tor.lör,sön denna vecka så jag behövde verkligen få sova lite...

Nu håller barnen på att städar sen är det bolibompa dags och ja ska ta en kaffe..
Det är ensamt att gå ut och röka nu, Pernilla flyttade i lördags ju.. Visserligen bara över gården..

Nä dags att göra lite nytta nu..
Sen sovtime, jag riktigt längtar efter min kudde!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback