Jobb..

Har jobbat idag, känner mig helt färdig. Skulle varit min lediga dag imorgon men åkte på att jobba iallafall, me får ledigt på fredag istället, så det är egentligen skit samma, men 1 ledig dag vill jag ha på 7 dagar iallafall..Annars blir det verkligen inget gjort här hemma.. Har faktiskt dammsugit och fixat idag efter jobbet och det är inte likt mig eftersom jag brukar vara helt slut, men idag körde jag ut Pierre med alla barnen på gården så då hann ja dammsuga och svabba av lite...Känns bra att man kan gå barfota på golven igen ;)

Planerar för när jag skall hinna gå igenom alla mina barnkläder jag har överallt som ska iväg om några veckor,Men det hinns nog..hoppas jag.. Svårt att sätta priser, sätter man för högt blir det ju inte sålt så det lär väl blir 10-20 /plagg då blir man iallafall av med skiten-...
Dags att köpa vinterkläder till barnen snart.. Fy vad dyrt det blir.. Skor *3 overaller * 3 Mössor * Vantar *3 och så lite extra uppsättningar..

Nu ringer telefonen..
Bye

Kommentarer
Postat av: nettan

Fredag gumman ska vi göra stan du å jag=) PUSS MIN VÄN..

2007-09-05 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback