Norrköping

Ja som sagt. förra helgen var jag i Norrköping. Åkte ner på torsdag morgon så vi kom till krokek typ 9,25.
Åkte direkt till mammas jobb eftersom hon ville "visa upp oss" eller nåt för henns jobbarkompisar.
Därifrån åkte vi till stan hem till syrran..
Åkte ner till Sörping och hälsade på Thessa och sandra med barn. Gick förbi Fia en sväng och tittade på nytillskottet, och även maya förstås. Hon hade blivit så stor :)
Hann gå förbi och säga hej till Lotta och barnen också, även om det blev en väldigt snabbvisit..
hämtade upp Viktoria på jobbet och åkte hem till Madde vid typ 22..Dötrött så det tog inte så lång tid innan jag somna, och inte för foffe heller för den delen :)
På fredagen  skulle jag ha träffat farmor men det blev inställd..
Så Jag,Foffe och Viktoria åkte ut till mammas jobb (igen eftersom en tjej inte var där dagen innan när mamma skulle visa upp oss!) haha.. Sen åkte vi direkt till mormor och morfar, blev bjudna på mat och fika...Det var trevligt,
Vid 15,30 åkte jag och hämtade Madde och barnen i Åby, sen direkt till Orrekulla för att lassa av alla mina kassar med Barnkläder, blev av med mycket av det iallafall..
Resten skänkte jag till Hjärta till Hjärta..
Jag körde in alla till stan vid 19 och sen tillbaka ut till mamma i Stavsjö, såg inte ett dugg fast kl var innan 20.Bäcksvart..
Så här mycket såg jag:


image343


På lördagen skulle vi ut till Hasse & Karin, men innan följde vi med mamma och stefan för att kolla på en jäkla massa jeepar som åkte i skogen på banor. Självklar ville foffe åka och Skrotis var snäll och lät honom åka med...
Här är dom

image344


Precis innan dom ska ner i gyttjepölen (Osså Christian med på ett hörn)

image345


Foffe glad

image346


Osså på väg ner

image349


Dom fastna.. haha (som typ alla andra gjorde, ändå villa alla prova med sina bilar för att se om dom lyckas bättre)

image347



image348


Här har dom blivit bogserade upp..

image350


Kalle åkte ner men lyckades inte speciellt bättre han,

image351


Här laddar kalle

image352



image353



image354


Här sitter Kalle väääldigt fast

image355


Haha, Kalle (rolig som han är) Ropade till oss som stod och titta på - Är det här vägen till Uppsala?? haha (han fick också bogseras upp

image356


Här är några av alla fordon som kördeskogsbanan

image359

Efter lite Foffejakt kom vi därifrån iallafall och åkte hem till Mamsen o Pappsen..
Det var jättetrevligt, Men vi var väääldigt leriga så vi fick byta om det första vi gjorde.hehe..
Åkte in till stan och kenny hjälpte mig att pumpa mina däck..TACK!!

Blev relativt tidigt i säng och det behövdes för jag var alldeles färdig..

Den här veckan har det varit ganska lugnt, Var på Foffes skola igår på solberga dagen och vann lite lotteri,kollade när barnen dansa och sjöng karaoke, Åt hamburgare mm mm

Idag har jag jobbat och ska hem och packa väskan..igen..För imorron åker Foffe och jag til Norrköping igen..
Syrran flyttar på lördag så jag ska hjälpa till, men imorrn ska vi åka till IKEA i linköping.. Skoj.. Och snälla storasyster kör.. haha ;)

Dags att fortsätta jobba!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback