Hemma

Ja nu är vi hemma igen..
Bilder från resan finns på min bilddagboken
www.bilddagboken sen pillipluttan..

Resan var bra, mycket shopping blev det, men det var väl väntat :)
Nu sitter jag hemma och ska åka till jobbet om några timmar..
Har varit på VRDC med Oliver..
Hans dagis ringde och sa att han slagit upp läppen och dom gick till vårdcentralen med honom så kom jag dit..
Han fick lite tejp sen var det bra..
Han var jätteduktig...
Satt stilla hela tiden...
Nu kollar ja på TV o tar det lugnt, har lite feber så är inte helt ok. men ska till jobbet ändå..Suck..

Ska ge mig ut i rabatten i helgen tänkte jag, på framsidan, mamma har fixat mina rabatter på baksidan medans vi var i London så det är bara framsidan kvar.. Det är en del ogräs som ska bort, sen ska gräset klippas både fram och bak.. Tråkigt, men tur att vi har en granne som har gräsklippare så slipper jag klippa med sax :)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback