jobbar

Sitter på jobbet nu..
Det spelas en jäkla massa musik utanför..
Vet inte om det kommer från Vasaparken eller om det är någon annanstans ifrån..
Natten ringde precis också och sa att hans tbana inte kommit så han blir sen. suck..
Jag som ville hem fort..
Är lite hostig... och trött..
Har fixat trädgården på framsidan idag, rensat ogräs och klippt gräs..
Sen var jag med Gustav och Suss och kollade på vikingagravar innan jag åkte till jobbet..

På lördag åker jag och matilda till Norrköping..
Ska fira moster Malin som fyller år..
Sen kommer vi hem på söndag igen..
Då får Matilda vara ensam med mamma som hon så gärna vill..
Det är svårt att få tiden att räcka till för alla 3..
Alla vill ju ha mamma för sig själv lite..
Christoffer ska få mig för sig själv på fredag, då ska vi göra nåt kul..
Han får väl bestämma och känner jag honom rätt så blir det mc donalds och tävla mot varann i guitar hero.. haha..
huvudsaken är att han har kul..

Nu vill jag hem... Tänkte faktiskt ta mig ett glas vin ikväll, om jag inte hinner somna innan :)
Är ju ledig imorgon...

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på när någon idiot trummar det hårdaste han bara kan på trummorna och någon idiot skrålar.... hahahah..

Sov gott & Trevlig Valborg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback