Ullared och Norrköping

Ja så blir det :)
Imorrn vid lunchtiden åker jag till Norrköping, ska förbi mamma först och flascha med nya bilen :)
Sen åker jag in till stan och hämtar upp Madde så ska vi åka o kolla om vi ska ta hyrbilen eller min bil på lördag..
Så vi vet om vi måste avboka eller inte..

Sen kom Toa efter jobbet..
Så det blir nog kaffe o spel hela kvällen :)
Ska väl försöka somna tidigt, men ja vet hur det brukar bli när man måste..
Ska ju upp kl 3 på lördagsmorgonen...BLÄ..
Sitta o köra så dags är ingen hit.. Men shoppingen i Ullared ska bli desto roligare..
Tror jag iallafall, om inte plånboken blir alltför tom vill säga..
Ska väl kanske begränsa antalet tusenlappar att ta med sig dit så man inte tar med sig för mycket och blir helt pank resten av månaden :)

Just nu ligger jag och tycker synd om mig själv...
Min mage tycker inte riktigt om mig..
Har haft ont till o från sen i lördags.. Igår var smärtan så jävlig att det var nära att jag åkte in..
Men idag är den lite bättre, men inte helt ok...

Har packat in min tältsäng i bilen nu också så jag får sova skönt dom få timmar jag får sova imorrn :)
Skönt med stor bil ibland :)

Barnen sover som grisar.. Både Oliver och Matilda bad själva om att få gå o sova idag.. haha..
Kan dom inte göra det om en sisådär 10 år också? Då lär man väl få tvinga dom i säng kan ja tänka mig...

Nä nu ska jag fixa klart det jag håller på med!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback