Dags igen

Kanske dags att göra en uppdatering...
Igår var jag hos öronläkaren eftersom ja har haft lite ont i örat och hör sämre..
Jag fick diagnosen : kalklagring på båda öronen mer på högra och mindre på vänstra. Trånga hörselgångar, framförallt på höger, nedsatt hörsel på höger öra, och mjuka inåtbuktande trumhinnor..
Det positiva var att det verkar som mitt hål i trummhinnan har självläkt, så förhoppnigsvis så slipper jag en operation, ska tillbaka den 23 april 09 och göra en till koll o då bestäms vad dom ska göra.
Om det blir en OP så kommer dom att vidga hörselgångarna och fixa trumhinnorna.
Får jag ont så ska ja kontakta dom på en gång.

Imorgon hade jag tänkt att åka till Norrköping med barnen och gå på Augustifesten, men så blir det inte!
BLÄ!! Ska vara hemma med Oliver som har feber... SUCK!!!

Så det blir väl och sitta hemma hela lediga helgen... igen... Hatar o bara va hemma när ja är ledig, barnen blir riktiga pain in the ass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback