Jaha...

Hade tänkt att mysa med barnen efter maten eftersom Pierre är iväg med 2 jobbarkompisar,,
Men ja hamnade här istället för barnen ligger i min säng o tittar på Alvin o Gänget...
Men vi ska mysa framför Bolibompa istället... Chips :) Gott gott...

Har jobbat som ett svin sista dagarna... Och ska jobba hela helgen, har ingen lust men måste man så måste man :)

Fick ett samtal från Foffes nya "fröken" idag.. Han har ju en ny klassföreståndare eftersom hans ordinarie är pappaledig, sen har han en extra specialfröken som ska ta hand om honom och 2 andra pojkar med samma diagnos som honom..
Hon verkade jättemysig så ja hoppas att det blir lika bra som det verkar..
Är lite trött på allt som varit ju..
Så på måndag är ju Pierre hemma med småtingarna eftersom dagis är stängt så dom ska följa med Foffe till skolan på uppropet sen följer jag med honom på tisdag eftersom jag är ledig... 

Nu ska ja fixa lite här hemma, mitt hem har blivit ett kaos efter semestern..
Har inte orkar och med min axel blir det väl inte många knop idag heller, men lite ska man väl orka med iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback