Jobb..

Sitter o väntar på att kl ska gå så det är dags att gå till jobbet..
Är just nu lite handikappad..
Har gjort nåt knas med min axel/arm så ja kan nästan inte röra den högra armen...
Det är fruktansvärt smärtsamt att köra bil! Vid såna här tillfällen skulle det vara superskönt med en automatbil *PIKAR PIERRE*
Orkar nästna inte lyfta kaffekoppen ens.. illa..
Äntligen fredag, tyvärr så jobbar ju jag hela helgen så det blir vädigt lugnt..
Mina småttingar ligger i min säng o kollar på TV nu..
Funderar på vad vi ska äta idag, men har ingen ide alls..
Blir väl nån svenssonmat som vanligt.. haha..
Hqar lyssnat lite på youtube nu på morgonen, massa bra låtar :)
Jag skrålar högt här även fast kl inte är så mycket... hihi..

Nu ska ja göra Matilda klar för dagen..
BYE

Kommentarer
Postat av: Nettan

kanske tränat lite för hårt=) hihi

2008-08-15 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback