Norrköping

I Fredags var jag hemma med Oliver eftersom han hade feber..
Lämnade Matilda o Foffe på skola o dagis sen åkte vi hem och började packa och fixa lite...
Oliver hade i princip ingen feber på morgonen sen sov han middag i 4 timmar och vips hade han 39.9 i temp :(
Åkte och hämtade Foffe kl 15 på skolan sen vidare till mitt jobb för att hämta lönespecifikationen..
Mötte upp 'Pierre o Matilda vid dagis och sa hejdå till Pierre o Oliver..
Jag,Foffe & Matilda åkte till Norrköping, satt i bilkö ända hemifrån och till Södertälje så det tog en bra stund att ta sig till Norrköping.. Barnen la sig ganska omgående men det tog ett bra tag innan dom somna eftersom dom sov i samma rum..
Så vid 21-21.30 somna dom som först, då hade dom legat sen 19.30 typ...
Jsg låg o vred o vände på mig massa o vifta bort tusentals flugor som ville sitta i mitt ansikte... blä..
Somnade runt midnatt och vaknade strax efter kl 6 av Matilda...
Började göra oss klara o käkade frulle..
*Åkte in till stan strax innan kl 9.. Mötte mamma o stefan o malin vid parkeringen, gick direkt upp till tivolit där mätte vi upp kenny & Toa, sen vidare ner på marknaden och tivolit på tyska torget..
Barnen åkte karuseller och jag också ;) För en ggns skull fick även jag åka, Malin o ja åkte nån helveteskarusell där man slog i höften och benen.. Har ont o blåmärken idag :)
Sen åkte vi såklart virvelvinden också..
Köte en gitarr till Oliver eftersom han inte fick följa med.. Han blev jätteglad :)
Åkte hem strax efter kl 16 och stannade hos mamma för att hämta upp gurka och kantareller :)
Kom hem lagom till bolibompa.. Då var jag helt slut.. Somnade i soffan vid 21 typ..
pierre väckte mig när han kom hem från grannarns vid 1.. Somnade om jättelätt, vilket jag inte brukar göra :)
Vaknade inte förens 8.30 imorse.. Sen sov vi alla middag.. Alldeles för länge.. 15.30.. haha..
Så nu är dom stora ute och leker och Oliver springer o terrar mig här och pappa som håller på o lagar mat..

Dags att ta in dom stora snart, matdags.. MUMS
Imorrn är det jobbtime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback