Tillbaka till verkligheten

Idag var det slutslappat..
Jag o Pierre åter i arbete och barnen till dagis/fritids..
Hade satt kl på 6.00 för att hinna vakna till och dricka kaffe o ta det lite lugnt innan ja skulle gå hemifrån vid 7 tiden..
MEN... Jag lyckades att försova mig.. Kl 7.40 (20 min innan jag börjar) vaknar jag av att Oliver ropar på mig :)
Rusar upp ur sängen och möter Foffe i hallen och ber honom skynda sig på o klä på sig o ta medicin eftersom vi är försenade.. Varpå han svara- Jag vet....
Hallåååå.!?!?! Varför inte väcka mamma då? Unge ;)
Så nu har ajg sagt till honom att om han är vaken o kl är efter 6.00 och jag inte är uppe så MÅSTE han väcka mig.
Det är absolut inte likt mig att försova mig, men nån ggn ska väl va första..
Ringde jobbet :)
Stressade som en idiot för att hinna lämna småttingarna innan kl 8 eftersom det är smidigare att äta frulle där...
Kom typ 7.56 eller nåt dit :) Vi sprang till dagis.. Verkligen SPRANG.. Haha..
Upp i garaget o hämta bilen o lämna Foffe, ringa till skolan o be ngn möta upp honom o ta emot medicinen eftersom ja var tvungen o skynda till jobbet..
Inge kul o försova sig första dagen efter semestern.. men men..

Jobbat som en idiot idag..
Åkte o hämta Foffe och möttes av en lapp på dörren..
Fritids stängt tor och fre?!!?!?!?!?!?!!
Vad FAN???
På sommarlovslappen stod det f*n inget  om det.. Js fyllde i att han skulle gå mån-fre och ingen har nämnt nåt.. Förren NU!! Ja kan inte ta ledig ju, det tror ja inte min chef skulle gilla precis...

Syrran va här i helgen som va.. Tor-Sön... Gjorde inget speciellt.. Tog det lungt...
Pierre o Foffe var i stan i Lördags eller var det i fredag?? och shoppade lite... Nya telefoner och Mario Kart till vårt nintendo Wii...

Nu imorrn är jag ledig sen är det min 6 dagarsistreckvecka... BLÄ och börja med den efter semestern..

Nä nu ska ja fortsätta titta på du är vad du äter..
Glöm inte o gå in o kolla på mina bilder på pillipluttan.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback