Träning

Ja har bestämt mig nu för att börja träna ordentligt igen :)
Var på en låååånprommis igår med grannen, vi gick i skogen o gick nedför berg och gegga till tusen.
Satte oss en stund och tittade på utsikten ;)

Idag har jag varit ledig så jag åkte till Pierres jobb så vi åt lunch tillsammans..
Sen vidare hem för att hämta upp grannen och vidare till Skärholmen C, fikade och köpte en burk Chai Te (Latte)
Sen var jag hemma dryga timmen innan det var dags att hämta Foffe på skolan.
OCH... Hör o häpna.. Jag lämnade bilen hemma ;) promenerade dit istället för att ta  bilen, det är  ju bara 2km..
Foffe var väl inte lika överlycklig över att få gå precis...

Hem o laga lite mat, sen till SATS.. Betalar ju ändå ganska mycket dit varje månad :)
Var på Body Pump... DET VAR TUNGT.. Mina armar o ben är fortfarande helt skakiga.. haha..

Träffade Nettan o Mac för att lämna en påse till dom..Nu sitter ja i soffan med bene i Pierres knä o har ingen tanke på att flytta på mig inom dom närmsta timmarna.. haha..

På tal om en helt annan sak.. Matilda blev getingstucken idag, i pannan.. Så nu är hon jätterädd för getingar..igen..
För 2 år sen blev hon ju stucken 2 ggr på bara några dagar, men till förra sommaren hade hon hunnit förtränga det.. Men nu är hon rädd igen.. Dagis hade gett henne ett plåster i pannan..

Ska gå o träna igen på torsdag.. men då blir det egenträning.. inget pass mer denna vecka..
Jobbar ju 6 dagar i rad nu så jag kommer nog va ganska slut...

Sitter o funderar på en sak.. Vet inte om ja ska söka tjänsten eller ej? Klarar jag det eller inte?
Svårt val... Många tjatar...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tveka inte om den tjänsten..den är du värd!!

2008-08-13 @ 18:40:00
Postat av: Jessica

Jag har ju ingen aning om vad det gälller, men söka går alltid. Man kan ju alltid tacka nej om man blir erbjuden nåt. Eller?

2008-08-14 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback