julgodis..

När ja kom hem från jobbet gick Foffe direkt till Oliver (grannen) eftersom dom kom hem inatt efter att ha varit i Thailand i 3 veckor... Han har saknat honom så han gick o ringde på, men då var han inte hemma.. Foffe blev såååå arg..
Men det blev bättre sen när Oliver kom hit o lekte när han kom hem :)
Barnen tittade inte så mycket på bolibompa idag utan var med Oliver istället..
Jag har gjort julgodis idag (eftersom min chef sa att ja inte var välkommen imorgon om ja inte hade godiset jag bjöd på för 2 veckor sen med mig :) hon skojade..... tror jag? haha..och Pierre står just nu o steker köttbullar...Så imorgon ska ja bjussa på gottigottgott på jobbet...
Har skrivit julkort också, varför ska man ALLTID vara ute i sista minuten med allt?
Har insett att jag nog inte kommer hinna handla allt på tisdag.. Måndag kommer gå åt till att packa o grejja...
Idag fick jag en julklapp av en brukare till mig... Han hade köpt en fin julpåse o lagt i ett kort med fåglar som det stod Pernilla, god jul o gott nytt år, tack för ett fint samarbete.. Sen fick jag en äkta hollänsk edamerost som låg i påsen, snällt av honom tycker jag :) Egentligen får man inte ta emot saker, men julklappar får vi ta emot... När jag kom tillbaka till jobbet hade vi fått en stoooor kartong med bakeribakta jäääättestora dammsugar och biskvier och nån annan kaka som ja inte kände igen.. Ja orkade bara en dammsugare sen var jag proppmätt eftersom dom var så stora...
Nu är som sagt grannarna hemma igen, det är skönt att dom är här igen :)
Näe nu ska ja gå o kolla efter kläder till foffes avslutning imorgon eftersom Pierre glömt... :) haha...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Det är inte så lätt att komma ihåg allting gumman, det borde väl du veta :) Men jag har postat dom första fyra julkorten iallafall.

Puss

2008-12-19 @ 06:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback