Julklappsinköp...

Idag var ju min lediga dag, men jag har haft fullt upp ändå... Varför? Jo därför att jag ALLTID är ute i sista sekund med att köpa julklappar... SUCK, blir så arg på mig själv... Jävla stress man utsätter sig för bara för att det är jul.. Helt sinnessjukt egentligen..

Åkte imorse vid 9.30 till Skärholmens Centrum för att titta på lite småsaker, sussie ch oliver åkte med mig för Suss skulle ha nya linser så då fick hon åka Taxi Pernilla.. (som för övrigt skjutsade sin jobbarkompis både till o från jobbet i helgen, ibland är Taxi Pernilla bra att ha :) Vi gick runt lite och sen tog vi en fika, sen åkte dom hem o ja stannade en liten stund till men sen åkte ja hem för att lämna sakerna jag köpt, sen vidare till frissan för att klippa mig, det blev en billig klippning, 60 kr fick jag betala... Vann ett presentkort på Foffes skola för länge sen som bara gällde året ut så det var lika bra att passa på.. När jag var färdigklippt åkte jag hem en snabbis för att åtminstone få på lite mascara eftersom jag inte hade sminkat mig på morgonen för att sen åka till jobbet på min lediga dag... Åkte till brukare och var där 45 min sen åkte jag hem igen, köpte med mig MC på vägen o passade på att tanka bilen lite också...

Hem o åt och sen när barnen lagt sig åkte jag till Maxi, när ag skulle gå mötte jag suss utanför så hon följde med mig till Maxi.... Och på Maxi hade jag även en dejt med familjen Berglund där även sniffning och gos av bebis ingick :)
Handlade lite mer julklappar så nu har jag bara 2 st kvar som ska handlas imorgon (om det finns kvar vilket jag hoppas)

Så nu är alla klappar klara till hela tjocka släkten... Det kommer ligga måååånga paket under granen från fam westin i år :) hahaha.. tror jag har slagit rekord i julklappar i år.. Men det kanske beror på att jag inte brukar köpa till dom jag köpt till i år kanske, men ja tycker det är kul att ge bort julklappar... :)

Nu är allt inslaget och klart, men etiketterna tog slut så jag fick göra egna på några...
Har en cdskiva att slå in, men jag har bara fodralet för min snälla lillasyster har skivan eftersom hon brännt den :) Så snäll såååå :)
Nu sitter jag o smaskar after eight.. Mumsfillibabba,..
Datorn kommer att packas ner imorgon o följa med med till landet eftersom jag är en datanörd :)
Sov Gott och God Jul om vi inte hörs innan dess :)
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback