Måndag

Idag gick vi upp tidigt för att lämna barnen på dagis, sen gick vi hem...Drack kaffe duscha o gjorde oss iordning, väckte Malin 1 timme innan vi skulle åka...

Åkte hemifrån 9.30 för att först åka till IKEA.. Där handalde vi en hel del saker, tom Malin hittade lite julklappar :)
När vi hade burit ut sakerna till bilen så mötte vi upp Nettan med fam för att fika...
När vi hade fikat klart så åkte vi vidare till Outleten och köpte nya träningskläder eftersom Nettan o vi ska åka till Turkiet så måste vi ju kunna visa oss ute :) haha..
Sen blev det Toysrus,rusta och hm..
Kollade lite på kläder till mig till jul, hittade en jättefin klänning som ajg vill ha, men ja vet inte om ja ska köpa den eller inte, den var lite mer rosa än röd o ja vill gärna ha en röd klänning.. Så vi får se, måste åka o kolla mån-tis nästa vecka.. Pierre hittade iallafall kläder till jul, det blev en kostym med skjorta och väst...

Åkte och hämtade Foffe på skolan vid 14.45 sen direkt till dagis på lussefirande kl 15.00..
Det gick bra, ;Matilda sjöng inget och det var för att det var sååååååå himla mycket folk (hennes egna ord)
Hon blev blyg.. Hon älskar att sjunga o greja, men om någon tittar så blir hon blyg.. Oliver satt jättesnällt och tittade på tåget..

Efter det fikade barnen sen gick vi hem o drack en snabbkaffe innan det var dags att köra Malin till tåget..
Det strulade på tågstationen, fick ringa till SJs kundtjänst.. Malins tåg stod nämligen itne med på skyltarna, men det stod överallt att det var ny tidtabell from 14 december så antagligen var det ett tåg osm började gå igår som Malin skulle åka med och dom hade väl inte hunnit fixa det elektriska kanske, vad vet jag. men hon kom med tåget iallafall... Det var precis :) Tåget kom iallafall, fast det stod att det var ett helt annat täg än vad det var?!?!?! skumt..

Åkte hem o gav barnen mat, sen har ja suttit med bilderna sen dess o laddat upp o lagt in på bilddagboken..
Nu ska jag så slå in Elin & Emilias julklappar innan ja lägger mig, Emilia får årets julklapp iTeddy och Elin får en tatueringsmaskin...  Hoppas vi inte glömmer julklapparna i all stress bara...

Idag var förresten vårt jobb med på fråga doktorn :) REKLAM för DIN HEMTJÄNST!!
haha...
Funderar på om ja ska få arslet ur vagnen o gå o träna typ imorgon eller så??
Nu har ja ju mina nya skor så jag har ju inget att skylla på? Eller jo kanske.. Det är snart jul så ja kommer bli fet ändå ;)
Nu jobbar jag bara 6 dgar sen är jag ledig 4 dagar sen jobbar jag 1 och är ledig 3, jobbar 1 och ledig 2...hattigt värre, men ja fick ju iallafall var aledig.. Nu har jag bara 3 ev 4 helger kvar att jobba... WIIHHIIEEE.. Sen är jag THE BOSS.. (vilket det står på chefernas muggar på jobbet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback