Norrköping

Befinner mig i Norrköping nu....
Dagen var lång igår...
Åkte hemifrån vid 9 tiden och åkte direkt till mammas jobb, sen vidare till mormor o morfar för att fika...
Vid 13 åkte jag ner till Söderköping för att träffa Lotta m familj....
Åkte därifrån vid 16 tiden och tillbaka in till stan för att hämta upp Malin, sen vidare ut till Madde o Mats på Vikbolandet...
Sjöng lite singstar sen åkte vi hem vid 21 tiden, då åkte Madde o jobba....
Åkte hem till Malin med mina grejer, men stannade inte där alltförlänge pga lite äckliga djur, så jag hamna på Jockes soffa inatt istället :) Vi la oss strax efter 1 inatt och ja vaknade inte fören 9.40 imorse... Skönt...
Ska städa lite här eftersom vi ska vara hos Jocke ikväll.. Fick igång mitt singstar hos Jocke på hans projektor så ikväll ska vi skråla.. haha...
Ska ut o äta lite mat innan och sen blir det väl Palace....
Ska se om ja hinner upp på stan nåt för att kolla på lite kläder också, har ju lite kvar på mitt presentkort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback