Som vanligt..

Som alltid när ja ska ut så hittar ja inget att ta på mig...
Hade bara tagit med 1 klänninge eftersom jag antig att ja skulle ha den, men tji fick ja när den kom på min kropp!!!
Blir tokig.... Skulle ha tagit med mig hela garderoben iallafall... Skulle ju vara duktig o inte göra det för en ggns skull.. hmm....
Har iallafall sminkat mig o gjort mig klar nu, tömt kameran så ja får in kvällens bilder på den...Så nu står Malin vid spegeln o sminkar sig o gör sig fin för julbordet....
Börjar bli lite hungrig nu med, men nu är det inte så lång tid kvar till restaurantbesöket :)
Nu måste ja gå o köpa cigg så ja klarar mig ikväll...
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Pierre

hmmm såååå liten va väl ändå inte packningen :)

du är söt du gumman puss puss

2008-12-06 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback