Tisdag

Gick upp tidigt idag för att som varje dag lämna barn o åka o jobba...
Kom till jobbigt i tid, skönt :)
Har haft en lång dag på jobbet, haft att göra hela tiden vilket är skönt iof, annars blir det lätt tråkigt...
Har precis lagt barnen  nu o sitter o tittar på singing bee...

Känner mig lite trött o sliten, vet inte om det beror på att det är massor att göra innan jul..
Ska åka o handla lite mer saker antingen måndag eller tisdag, för ja jobbar i helgen...
Hoppas ja hittar allt ja ska ha handlat nu också, blir lite jobbigt annars...

Ska köpa bärbara cdspelare till dom stora, har bara hittat på JULA, där var priset okej med tanke på att det är till barnen, det verkade inte finnas på siba,onoff eller elgiganten heller.. Hittade någon för typ 400 kronor, men det vill jag inte ge eftersom ja inte vet hur försikiga dom kommer att vara med dom...

Har faktiskt varit duktig o börjat att skriva packningslista tills vi ska åka.. Blev ganksa lång trots att vi bara ska sova borta 2 nätter...men det är ju en hel del med alla dessa barn som man har skaffat sig ;)

Har ju varit dålig på att skriva här så jag har glömt bort att skriva grattis till NETTAN som fyllde 30 den 11/12...

Ska försöka hinna platta håret ikväll, ska ju gå en kurs imorgon på 4 timmar.. BLÄ....Sen efter det så är det julfest med jobbet och sen kommer tomten till oss :) Haha :)
Nu har jag inte tid att sitta här mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback