Alla <3 dag

Idag är det alla <3 dag...
Jag har jobbat 7-14 både igår och idag...
Är så trött nu...
Känner att jag behöver en natts sömn, har ju gått upp 5.30 i 2 dgr...
Men det är bara och bita ihop, det ger ju pengar iallafall..

Foffe har varit och åkt skridskor idag i kungsträdgråden och det hade gått jättebra för honom....

Nettan åkte med mig hem från jobbet idag och vi åkte o hämta Foffe så ja va hemma innan 15....
Satte mig ner och somna nästan... Förstår inte hur man kan vara så här sliten..
Har jobbat ensam med 2 nya idag och det kändes som att jag lämna ut uppgifter till dom hela tiden för att det skulle funka...  Och jag har ju inte jobbat där så jättelänge själv... Men nu känner jag att jag har bra koll på allt och alla...
Det är skönt...

Pierre håller på och lagar mat till barnen nu..
Sen ska jag åka och köpa kinamat till oss....Mums fillibabba....

Imorrn är jag ledig och det känns välbehövligt efter 2 st 21.00kvällar och 07 mornar på raken...
Ska på party med Nettan imorrn.... Det ska bli trevligt...

Sov gott!!Det tänker jag iallafall göra ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

hur ska jag orka parta haha..jag är ju faktiskt arbetare haha

2008-02-14 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback