Barnkalas och Nyår

I Söndags var vi på barnkalas hos grannen.
Tibi O Marie har gäster från Ungern och dottern fyllde 10 år.
Var där mellan 17-21...Sen gick jag och Catrin och köpte Kinamat sen gick vi hem och la barn och åt kinamat :) Det var underbart gott.. Det var välsigt länge sen jag åt det...

Barnen och vi sov till 9 igår, sen åt vi frukost och sen åkte vi till stan och handlade lite.. Matilda och Foffe behöde nya strumpor och Oliver en ny mössa eftersom vi inte hittade den när vi skulle åka hem från Madde vid jul...
Var hemma igen vid 15 och då kändes det så onödigt att lägga barnen så dom sov inte middag...

Gjorde oss klara och sen gick vi in till Sussie och Julle vid 17.30
Jag o Pierre fixade förrätten (Rostbiffstoast) som blev jättelyckat....
Sen åt vi Tibi o Maries wook som också var jättegott...
Och till efterrätt blev det Susannes supergoda philadelphiatårta med jordgubbar....*Mums*

Susanne o ja sjöng lite karaoke... O även barnen...superduktiga...
Tog lite snapsar och cider till maten och Pierre ett par öl... Konstigt nog var vi båda två nyktra...
Jag känner inte att ja kan bli onykter när jag har barnen, trots att ja visste att Pierre bara skulle ta öl till maten..
Barnen var superduktiga och skötte sig jättebra hela kvällen....Vilket är helt otroligt eftersom dom inte sovit nåt under dan...
Matilda och Oliver la sig ca 22.30 och Foffe va uppe till 1...
Han var med och kolla på fyrverkerierna vid sjörövarparken med Pierre och alla andra..
Jag var kvar hemma med småttingarna utifall dom skulle vakna, men det gjorde dom inte..
Dom var jättetrötta...
Vi kom i säng 2.15 ungefär..Jag fastna som vanligt vid foffes DS ;)
Gick upp 9.30 idag och kors i taket så låg Matilda kvar i sin säng ända tills dess...
Idag är det en slappardag hemma... Med Pyamas hela dan...haha...Imorrn börjar allvaret igen med jobbet,skola o dagis...


här kommer lite bilder


Kattungarna tycker det är jättekul att busa i bokhyllan

image509


Oliver ute o leka i torsdags

image510


Matilda ute o leka ( o äta äpple)

image511


Susanne och Jag

image512


LillOliver,StorOliver och Foffe har precis fått godisskålarna

image513


Oliver visar att han fått godis, emma i bakgrunden

image514


Jag smsar Gott Nytt

image515


Susanne smsar gott Nytt

image516


Pierre,Marie,Latzio,Fredrik och Julle

image517


image518


Carina,Pierre

image519


Jag o Matilda

image520



image521


Marie

image522


Lila och Latzio

image523


Julia och Tibi

image524


Julle

image525


Foffe o Oliver sjunger

image526


Efter fyrverkerierna vid 00 fick barnen ha eget fyrverkeri med tomtebloss på framsidan..Här är Foffe o StorOliver

image527


Emma

image528

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort gumman...jag har ett gäng till som du får så fort jag får in dem i datan!!! Ska snart iväg till jobbet!!! Suck!!

2008-01-01 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback