Lite bättre...

Ja som har lovat mig själv att aldrig bli en gnällmänniska!!!! ;)

Jag mår lite bättre nu och har idag iallafall börjat med mitt förfallna hem, städade i ca 1 timme sen försvann lusten helt... Men jag har iallafall börjat nånstans...
Kanske orkar mer imorrn... Vi får se...

Har precis varit ute på en promenad med sussie...Det känns skönt när ja kommer hem,  nackdelen är att man blir så pigg så vi får väl se om ja kan somna ikväll...
Tog faktikst en sen kaffe också med henne, fast ja kanske inte borde, men nån gång måste jag ju få..

Katterna håller på o busar för fullt, dom är inte lugna 1 sekund ens, men nu är det bara några veckor kvar tills som ska flytta, kommer bli tomt här då, men dom kommer nog få det jättebra hos Jörgen o dom...

På lördag är det skoldag, är inte dirket sugen men ja måste, Foffe går ju på lördag och är ledig på måndagen istället.. Matilda vill väldigt gärna följa med, hon tjatar massor om att hon vill börja i skolan nu.. Men hon får snällt vänta 2 år till..  Men ja tror tiden kommer gå fort... Det brukar den göra...

Annars har det inte hänt så mycket.... livet rullar på som vanligt...inget förändrat...




Kommentarer
Postat av: Daniela

Hoppas du mår bättre!!! kram Daniela, Som sagt jag är hemma på dagarna, det är bara att komma hit, så kan vi se på våra bästa tillsammans=) kram Daniela

2008-01-18 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback