Nu var det Olivers tur då..

Igår när Pierre hämtade Oliver och Matilda från dagis så var Oliver sjuk.
Feber och hosta. Så han var hemma idag  och kommer vara hemma imorgon också...
Pierre stannade hemma lite extra imorse och lämnade Matilda på dagis och när han kom därifrån så åkte jag och lämnade foffe, sen åkte Pierre till jobbet.
Susanne kom hit strax efter 8 och drack kaffe med mig, sen väckte vi Oliver ;)
Åkte till Pierres jobb strax efter 9 för ja skulle hinna tanka innan också...
Lämnade Oliver där vid 10.15 och tog tbanan till jobbintervjun...
Allt gick bra och jag börjar jobba där på måndag ;)
Får en lön på 118:- i timmen plus OB...
Hämtade Oliver vid 13 tiden... Sen hem o slagga både han o jag, vi vaknade vid 17 när resten av familjen kom hem :) :) :)

Nä nu är det dags för kaffe...

Kommentarer
Postat av: madde

Va fasen va dålig du e på o uppdatera din blogg då. tom jag är ju bättre;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback