Oliver 2 år

I Måndags fyllde min stora lillskit 2 år.
Han blev firad i Söndags av våra grannar: Sussie,Julle,Emma & Oliver. Och Tibi och Marie.
Han fick en häcksåg, typ som en motorsåg, som passar perfekt till hans verktyglåda av Sussie & Julle...
Sen fick han en Fjärrkontrollerad dinosaurie och en elmotorcykel,pengar mm
Han blev jätteglad för alla sina paket...

I Lördags var jag ute med grannarna på framsidan från 20.30-01.30 typ... Kallt som satan var det, jag hade min dunjacka och Pierres tjockjacka på mig, en pläd o vantar... :)
Pierre stod ute i bara munkjacka....*burr*

Igår var jag i Salem md Nettan och promenerade i 1 1/2 timme.. Det var typ svinlångt o alldeles kolsvart...
Men det var superskönt, kom hem typ 23 igårkväll... Pigg som en mört... Hade jättesvårt att somna... Som vanligt...

Idag var jag på VRDC så nu hoppas ja att allt kommer att kännas bättre snart...
Ska se om ja efter lååååång uppskjutning kan ta tag i mitt hem som håller på att förfalla typ... haha..
Orkar inte, men ja måste...

Matilda var på Foffes skola igår på julgransplundring...Nu är dom helt plötsligt värsta polers och bästa kompisar... Leker jättebra, håller handen o är jäääättemysiga o snälla mot varann.. undrar hur länge det håller i sig? Matilda va såå stolt att hon fick visa hennes dagiskompisar att hennes bror går i skolan.. det ÄR stort för henne.. O Foffe blev också jättestolt över lillasyrran..

Matilda är en riktigt liten mamma till kattungarna.. haha.. Det är så kul att se henne pyssla :)

Barnen kollar Bolli nu o ja har varit inne o lämnat lite tårta till grannen :)

Pierre ska ut o gå när barnen somnat, då ska ja lägga mig i ett bad o bara slappa....

Lite bilder

Oliver tycker det är jättekul att busa med katterna

image529 


Foffe och Matilda väntar på att få gå in till lillebror och ge honom paket
image530


Oliver öppnar paket med övervakning av storasyster

image531


Alla mina söta barn

image532


image533


Oliver med Susanne som han ÄLSKAR och Matilda på ett hörn ;)

image534


Oliver öppnar ett stooooort paket

image535


Vill upp o sätta sig o åka på en gång

image536


Jättekul tycker Oliver

image540


Fika dags

image537


Oliver visar Tibi vad pappa har tänt på bordet

image538


Oliver o susanne

image539

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback