Varmt väder

Idag har det varit riktigt varmt...
Skönt eftersom det är min lediga dag..
Imorse vid typ 8 ringde jobbet...SUCK...
Jag hade råkat få med en nyckel hem så det var bara att pallra sig upp ur sängen och åka till jobbet och lämna nyckeln...
Inte så värst roande när man är nyvaken men det är väl självförvållat..

I helgen var det jättebra väder.. Var och bada med familjen i Lördags.. jätteskönt.. och i söndags var vi och handla..
Barnen handlade upp deras veckopengar.. Foffe köpte ett fotbollsmål och Matilda köpte några cheerleadermojjänger och Oliver en vattenpistol..

Vill också säga grattis till lilla flickan som har kommit




Har fått jättesvårt att köra våran bil nu.. Kör jobb bilen alldeles för mycket och dom är väldigt olika varann när man kör..
Men ja kanske blir duktig på den igen nån ggn...

Pierre o barnen har semster, men en annan jobbat ju 1 vecka till... nu kommer min 6 dagar i rad period och det är inte kul, men vad gör man inte.. Sen är vi bortresta från 26 juli och typ 1 vecka framåt.. Har inte bestämt än vilken dag vi ska åka hem men det blir senast den 3 Augusti iallafall... Vi har fått låna ett radhus i Kolmården av Stefans mamma Inga.. Jättegulligt av henne tycker jag :) Så nu slipper vi husvagn,tält eller hyra stuga.. Ska bli jätteskönt.. Så Malin kommer ut och hälsar på oss på lördagen och på söndagen ska jag hämta bästa Viktoria och söta syskonbarnen Elin & Emilia som ska följa med oss till Djurparken på måndagen.. Ska bli supermysigt...  Resten av veckan är inte bestämt än vad vi ska göra, kanske åka ner till Sörping o äta glass på smultronstället och åka o bada o så.. Vi får se vad det blir...Hoppas vädret blir bra bara...

Sitter ensam hemma nu.. (ja barnen är ju hemma men dom sover som stockar..) Pierre är hos Johan & Linda o kollar på fotboll... Har fingrat lite på kaffemaskinen nu och börjar nog fatta hur den funkar..

C... Jag tänker på dig.. Det kommer bli bättre.. Fortsätt kämpa...

Saknar någon... Det har blivit såååå konstigt...fattar nada....

Bara bajs på TV:n är det också.. VAD ska jag göra? Uttråkad till tusen.. Kommer inte kunna göra nåt nu på 6 dagar eftersom jag jobbar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback