....

Är en mycket upptagen människa nu för tiden :)
Hinner typ aldrig uppdatera varken här eller på bilddagboken...
Men idag är jag hemma med Foffe som har ont i magen så jag tar mig lite tid till datan nu :)

Sen jag uppdaterade sist har jag hunnit med en hel del..
Var på ett möte i skolan den 21 Maj..
Där sas det en hel del saker... Som var ganska intressanta..
Har varit på ett ytterligare möte där som handlade om Foffe..
Så till hösten kommer han att få utökat hjälp med en speciallärare...
Har vaccinerat katterna och 3 av 4 har flyttat..
Imorgon åker jag till Norrköping med den sista katten som Jocke ska ha..

Den 23-24 April var Lotta & Thomas & Johanna här..
Lotta & Thomas var på konsert så Johanna var här med mig och mös..
Matilda och Oliver var lite sura att Johanna fick mysa med deras mamma..haha..
På Lördagen den 24 April var jag på Maries 40års fest..
Det var trevligt och ett riktigt bra liveband...
på Morsdag fick jag lite paket av Pierre o Barnen...
Men tyvärr jobbade jag hela helgen, men ja hann med mycket ändå :)

Den 27 var jag på utvecklingssamtal på dagis om Matilda..
Det var mycket positivt men även lite mindre positiva saker..
Som alla vet som känner min dotter så har hon en vilja av stål..
Och så även på dagis.. Vill gärna styra o ställa över alla :)
Var även förbi mitt gamla jobb o sa hej då och hämtade mina saker där..
Handla också till Solbergadagen på kvällen eftersom jag är klassförälder...

På onsdagen bakade jag till Solbergadagen..Dumlekakor blev det...

På tordsagen var det Solbergadagen och vi fick sålt på våra lotter ganksa fort..
Jag vann en hårklippning och jag  & Foffe hade en mysig kväll och var inte hemma förens vid 20.30..

I Fredags jobbade jag halvdag, sen var dte Personalmöte med lite internutbildning..
Efter mötet blev det personalfest med fri alkohol och allsång..
Det var mycket trevligt...

Och i Helgen har vi varit och handlat lite allt möjligt..
Har hunnit köpa lite Matildas 4års dag...
Grillat och sjungit karaoke med Julle & Sussie med barn...

Om 6 dagar har jag haft mitt körkort i 1 år :)
Och samma dag fyller pappa Hasse 61 år.... GRATTIS

Nu ska jag sätta mig o solen o försöka få lite färg på mina blekfeta lår :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback