.....

Bara jobbar som vanligt...
Imorgon ska jag försöka gå lite tidigare så jag hinner till avslutningen på dagis kl 15...
Det är typ knytkalas... Så man ska ta med sig en maträtt från sitt land och ha nationaldräkten på sig.. hahaha..
Pierre har varit duktig och bakat pajer idag.. 4 st...
Annars har vi varit ute med barnen i solen.. Grannen bjöd på kaffe...

Fick nåt jävla skit på posten idag som jag inte beställt.. loggade in o det står helt fel mail o telenr..
Är det nån jävel som roar sig med att beställa saker i mitt namn eller??
Har inte folk bättre saker för sig att göra eller???

Igår var jag o lämnade den sista katten hos Jocke & Malin. Lilla SiggeLina..haha.. Eller vad säger du Malin? Var det inte så hon skulle heta????
Dagen var stressig... Typiskt när man är ledig så är man inte ledig ändå...
Snart ska vi iallafall ändra lite på våra scheman.. Så man får jobba var 3:e helg istället för varannan...Skönt..

Håller på o kollar semestern också.. Tror att ja kommer ta 3 veckor... vecka 30,31 och 32... Så kanske vi kan göra nåt med barnen iallafall.. Blev ju inget alls förra sommaren eftersom jag jobbade precis hela sommaren...

Nu ska ja slappa.. jobbar ända fram till på tisdag... BLÄ!!!! Men fredag ger bra med pengar iallafall...
Måste hinna och handla till min blivande 4-åring också..
Hon önskar sig typ bara typsika flicksaker.. Nagellack,Smink (ögonskugga, läppglans,läppstift mm), Klänningar/Kjolar, Balettkjol/Klänning, Skor, Smycken, Hårspännen, tTuggummi (kanske inte så flickigt ;), Kitty och Bratzsaker...
Som det ser ut nu är det bara (Som vanligt) Pierres Mamma och hennes man Roger och Karin W som kommer att komma o fira henne.. Ev kommer Malin också.. Alla andra är ju sååååå upptagna.. Konstigt, eftersom så vitt jag vet så har hon ju alltid fyllt år 14 Juni..eller? Ja menar det är ju inget som kommer som en chock precis.. Men men...
Hon får en toppendag ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback