Biggaråer??

Vet ifan hur det stavas, men jag har hittat min nya drog.. Bigaråer (stavas?)
Det är ju bara sååå gott.. Lite dyrt kanske, men det är det värt...

Idag har det varit fullt upp.. Jobbat som vanligt, gick tidigt för att hínna till avslutningen på dagis kl 15..
Det var knytkalas..Foffe åt bara chokladpuddning och kladdkaka med grädde, Matilda åt Kladdkaka och Jordgubbar och Oliver åt maten :) haha...
Sen gick vi hem och barnen var ute o lekte.. Jag var helt slut och var nära på att somna flera ggr... Men jag gjorde det inte...
Kollade klart på bolibompa sen åkte vi alla för att lämna Pierre i Liljeholmen på firmafest...
Sen åkte barnen och jag till MC.. Köpte med oss maten hem och satt ute på baksidan och mös i värmen...

Ska nog försöka sova tidigt eftersom det är jobb hela helgen...

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback