Dagen

Dagen har varit bra, det känns som att vissa dagar är alldeles för korta.. Och idag var det en dag som kändes alldels för kort för att jag skulle hinna med allt jag skulle göra..

Dagen började 6.30...
Upp och väcka barn.. kl 7.15 lämnade jag dom små på dagis, sen hem och göra mig och Foffe klara..
Upp till skolan till 8.45...
Samling i Klassrummet kl 9 med lite utdelning och prat osv..
Vidare ner till Ljushallen för själva avslutningen..
Den var bra.. Förutom Rektorns tal.. Varför ska dom alltid vara sååååå långa..
Det känns som att dom vill stå o prata positivt om skolan istället för att bara tacka för detta läsår och önska Glad Sommar... Måste hon stå och avguda skolan.. Försöker hon övertala oss föräldrar eller??
Åkte från skolan kl 11... Till Pierre jobb för att hämta upp honom... Åkte in till stan för att byta däck på bilen..
Under tiden dom bytte och balanserade så gick jag,Foffe och Pierre på MC och käkade lunch...
Stressade därifrån och var tillbaka på Pierre jobb vid 13 tiden..
Vidare hem och hämta Foffe medicin och näringsdryck som jag självklart hade glömt i all stress..
Snabbt som attan förbi Konsum för att köpa ett kort och lite godis till Jossan och Alice.. Slängde ner en 100 i kuvertet också.. Hann ju inte köpa nåt, så nu får hon köpa nåt själv istället :)
Åkte till Nettan med familj sen...
Foffe lekte och skötte sig faktiskt jättebra.. GLAD ;)
Åkte därifrån och vidare till Älvsjö för att tvätta bilen..
Var hemma till 19 ca...
Mellan allt på dagen hann jag med ett samtal med foffes läkare på telefon också :)
Vi kom fram till att hon ska skriva ut mer av den medicinen han äter nu eftersom det hittills har fungerat bra med den.. Inga märkbara depressioner eller så...

Nu är det fotboll på TV...
Har uppdaterat Bilddagboken med bilder från idag..

Kram på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback