Outsiders!!!

Fy f*n..
Jag tittade på programmet outsiders igår för att det skulle handla om 3 fantastiska 10åringar...
2 av dom var verkligen det och den 3e också men på HELT FEL anledning...
Hur FAN kan man göra som den mamman gjorde??
Hon hade någon sjukdom i knät som gjorde att hon ibland gick på kryckor och inte kunde komma upp ur sängen..
Hennes 10 åriga son skötte ALLT.. Handling,Matlagning,Städning,Tvätt, osv...
Hur i helvete kan man kräva allt detta av en 10åring?? Han gör detta året om...
Han är ju bara ett barn.. Det måste väl finnas en annan lösning? Assistent eller vårdare på nåt sätt??
Jag skulle aldrig kunna utnyttja mina barn på det sättet... Helt sinnessjukt...
FY FAN


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka..
Sen är det skolavslutning som gäller.
Min stora älskling slutar 1:an :)
Han fick sina betyg igår.. Han ligger bra till ialla ämnen.. Så skönt att veta att han inte ligger efter trots sina problem..
Idag kommer hans läkare att ringa också om hans nya medicin som jag än så länge tycker har fungerat bra...
Måste beställa näringsdryck som räcker över sommaren också..

Idag är det regn ute.. USCH!!!
Ska byta däck och backspegel på bilen..Tråkigt...

Nu vill jag bara att det ska bli semester.. Ska bli så skönt att få vara hemma med barnen i år.. Förra året jobbade jag hela sommaren, var inte ledig ett dugg så vi kunde göra nåt kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback