Stress...

min dag har bestått av stress..
Först på jobbet då jag skulle handla åt en av mina brukare..
Går in på affären och plockar ihop varor o kommer till kassa..
Drar kortet som jg ska betala med.. FEL KOD!!!
Det kändes som det förstörde hela min dag!!
Försökte förklara för hon i kassa att jag faktiskt inte hade hennes ID eftersom jag jobbar inom hemtjänsten..Hmm..
Men det löste sig till slut... Fick betala med kontanter...

Var tillbaka på jobbet kl 15.55... Snannrapport och överlämning av larmtelefon och nycklar..
Sen stressade jag till skolan för att hämta Foffe som kan ta sin lilla tid..
Idag när jag kom hade han varken strumpor eller kalsonger på sig och jckan var borta... ingen koll alls på skolan eller??
Vidare hem och hämta Pierre,Matilda & Oliver.. In i bilen och ut till Nettan 6 Mac och lämna barnen.. Handlade MC på vägen..
Lämnade barnen utan några protester alls.. Skönt ;)
Åkte till KK och handlade kalasgrejer och presenter.. Gissa om Matilda var nyfiken i bilen hem??
Vi kom hem strax efter 21.. Barnen helt slut.. Somna som grisar hela bunten.. Tom Foffe erkände att han var trött :)
Nu har jag druckit lite kaffe... Gott..

Matilda var på BVC imorse...  'hon var 109 lång och vägde 20.8 kg... (Foffe väger 22.4)

Pierre fick veta hon ligger högt på BMI och dom vill att hon ska gå ner till nästa BVC besök..
Jag tycker det är helt sjukt...men men...

Nettan..Tack såååååå himla mycket för hjälpen..Du är en ängel.. Puss Älskar dig !!

Nu ska ja dricka bubbelvatten och kolla på murder o ladde för en stressdag imorrn med jobb 8-16 sen hämta syrran kl 17.. Sen hem o hinna städa o baka o göra allt klart.. SUCK.. Inte så konstigt om man har magsår precis...

Gonatt sov gott ses imorgon puss puss

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vaarså gooooo tack att jag fick ha dom..pussa

2008-06-14 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback