trött...

Varför står det att min blogg på blogg.se är flaggad för flytt? Kom inte in inatt när jag ville uppdatera..
Direkt efter jobbet igår åkte jag m familjen till hälleforsnäs typ 11 mil härifrån.. Hälsa på en jobbarkompis t pierre och hans fru i deras sommarstuga, nu längtar man ju inte alls efter eget :) . Vi grillade och barnen bada i sjön. Jättemysigt har det varit. Kom hem  vid 1 och jag är helt slut. Sen ringde kl 7 imorse... Är trött till tusen.. Imorrn ringer kl tidigt igen :)
Men jag är glad att vi har typ inget att göra den här helgen... hade 6 st idag o kommer ha 6 st imorrn också...Jättelugnt..

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.. Sitter på baksidan med barnen.. Matilda o Foffe badar och Oliver leker.. Pierre skär sallad :)

Ikväll blir det lugnt iallafall....
Lägger in bilder på bd senare...

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback