......

Igår efter att Foffe & Emilio spelat och sjungit klart vid 13.30 tiden så åkte jag och foffe till Haninge..
Hem till Daniela m familj...Foffe har tjatat väldigt länge om att han vill åka till Wille och leka, men när vi väl var där så blev han väldigt blyg till en början... Jag fick följa med upp på övervåningen en stund.. Sen kunde jag gå ner...
Han brukar inte alls vara så blyg, men nu var det ett bra tag sen dom sågs sist så det kanske inte var så himla konstigt trots allt...
Vi var på biltema innan för att jag skulle handla lite till bilen, tyvärr hade dom inte låsbart tanklock till min bil inne så jag måste åka tillbaka en annan dag.. Men allt annat jag skulle ha hittade jag iallafall..
Åkte från Daniela vid 18.30... Åkte då förbi ÖB en sväng.. Blev inget speciellt där.. Lite billiga nötter bara..

Och idag har det varit lugnt..
Var i Högdalen och handlade åt Pierre, Drömde en läskig dröm som gjorde att jag mådde konstigt ett bra tag efter att jag vaknat och fattat att det inte var på riktigt...
Har även ätit mc med Foffe...
Plockat lite här hemma...
Nu har jag gjort mig klar för jobbet... Börjar 16.15..... ska åka om typ 40 minuter...Boring....
Vill inte... Men det ger ju pengar och det är ju inte helt fel..

Förresten sålde jag volvon igår... Så nu är jag av med den också...

BYE BYE
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback