Bäsar :)

Idag är småttingarna hemma...
Har varit på VRDC med dom, men det visade ingenting...
Varken halsprov eller titten i öronen.. Skönt...
Hoppas dom kan gå till dagis nästa vecka...

Var och hämtade ut Foffes näringsdryck på apoteket idag också...
Han tog en ikväll o tyckte den var god så det blir nog inga problem att få i honom dom...

Kom hem från VRDC vid 12 tiden... Då la jag barnen och mimsan kom in....
Satte mig i soffan o kollade på TV...Kom ut i köket igen vid 15 tiden...
Vad hade inte hänt då då??
Jo detta :

image574

Tyckte att Mimsan verkade lite konstig i morse och det var väl inte så konstigt eftersom hon troligen hade värkar för fullt.... :)

Jag vet ju inte alls vilken ordning dom kom.. Men det är 2 vita, 1 svart och 1 röd/orange...

Här är vit nr 1 som väger 135 och är störst av alla

image575


Här är vit nr 2 som väger 120 gram

image576

Här är kisse nr 3 (Svart) Som väger 110 gram

image577
image578

Här är kisse nr 4 en Röd/orange som väger 120 gram

image579


Här är alla med mamma :)

image580

Kommentarer
Postat av: Nettan

mina bääääääääääsar=)

2008-03-13 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback