Helgen

I helgen som var åkte jag,Pierre,Matilda och Oliver ner till Norrköping efter jobb och dagis...
Resan ner gick jättebra, det var ett riktigt fint vårväder....
Åkte hem till Madde och barnen och Viktoria var där... barnen lekte lite...
Sen var det dags för dom att sova...
Viktoria,MaddeMalin drack lite vin o Pierre öl och jag var nykter :)
Vi spelade lite spel..Det var jättekul...
Viktoria blev hämtad efter midnatt av Kenny och Malin åkte med dom hem...
På lördagen åkte jag och hämtade Foffe vid ÖB... Han hade varit hos hans farmor i 1 vecka...
På em åkte vi till Mamma o Stefan och åt middag...In till syrran igen på kvällen....
På söndagen åkte jag och Malin o Foffe ner till Sörping..
Jag skulle hälsa på Lotta med familj och Malin passade på att åka till Sandra och hälsa på...
Skjutsade ner Thessa till Sörping också...
Stannde till lite o kollade en snabbis på Österviking-Stegeborg....
Åkte in till stan efter att ha fikat med Lotta..
Sen bar det ut ill mormor o morfar för att fika och äta lite smörgås...
Kom iväg från dom strax efter 16.. Så vi var hemma lagom till bolibompa....

Och på måndag var dt dags för jobb igen.. o tisdag...
Fast jag blev hemringd på fm... Skolan ringde o sa att Foffe var sjuk...
Så idag är jag hemma med honom... Men det är min lediga dag så det är inte hela världen..
Har städat och bakat pizzabullar åt foffe idag...
Han har ganska hög feber o nu verkar inte alvedonen göra så febern går ner heller..
Förstår inte vad det är han har åkt på..
Imorrn är det jobb igen, fast ja jobbar kväll både torsdag o fredag så Pierre får komma hem tidigt o vara med Foffe..
Sen jobbar ja helgen också.... 7-15 på lördag och 8.15-19-45 på söndag.. Ingen rolig dag, men vad gör man...


Malin som brunett

image563


Emilia & Toa

image564


Pierre & Toa

image565


Mörk bild på Toa & Malla

image566


Pierre & Toa

image567


Alla barnbarnen i mormor o stefans säng

image568


Pierre tog kort på mig när ja halvslöa i mamma o stefan soffa...

image569


Jag solar på jobbet

image570

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback