Påsk

I Fredagskväll "firade" vi nya bilen med grannarna...
Varav en av mina kära grannar hällde upp jäger efter jäger till mig och nån pepparkaksshot...
Det händer ju typ aldrig att jag dricker sånt, så ja blev allt lite yr i bollen...
Men kvällen  var jättetrevlig ändå....

På dagen var Svärmor med man här och firade påsk och vi åt paj...

Igår på dagen var vi hela familjen ute och premiäråkte nya bilen.
Det blev en tur till Toysrus..Matilda och Oliver handlade upp sina pengar...
Oliver köpte nåt stort 4 pack med robotar...Dinosaruier o gubbar....

När vi kom hem blev det bestämt att vi skulle äta middag med tillsammans med grannarns Susanne o Julle o deras 3 barn Fredrik,Emma, Oliver...
Dom kom vid 19 tiden...
Barnen åt hamburgare och vi åt indisk mat...
Jättegott...
Vi introducerade Julle och Fredrik (16år) för guitar hero.. Sen var dom fast hela kvällen...
Så det kommer nog allt bli ett till dom också...
Oliver la sig vid 22 och Matilda vid 23.30 och Foffe vid 00...
typ vid 2 gick dom härifrån...
Då spelade jag Nintendo DS en stund sen slockna jag som en gris...


Oliver spelar guitar hero

image584


Susanne och Fredrik

image585


Karaoke

image586


Julle och Pierre sjunger Elvis

image587


Jag

image588


Blomman jag fick av Tibi

image589


Mimsan med hennes bäsar

image590

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback