Cyklat

Usch..
Idag valde jag att cykla till dagis och skola med alla barn :)
Men det gick bra, förstår bara inte hur Oliver kan cyklar så jäkla fort.. han fick ju sin cykel i helgen men har redan fått in
en jättebra teknik... Matilda låg långt efter honom.. hehhe..
Lämnade dom på dagis sen cyklade Foffe och jag vidare till skolan...Bara uppförsbacke... Men det gick bra ändå...
Han ska springa maraton idag... Hoppas det går bra för honom...
Är lite skrajsen idag... Han började med ny medicin... ;(
Ikväll är jag inbjuden på Vårshow av grannens söta 8 åring Emma...
Klart att jag ska gå när hon så gärna vill :)

Väntar på att det ska bli helg...
Vill att visningen på huset ska vara över...
Älskar verkligen det huset...
PRECIS som ett sommarställe ska vara..
Det SKA INTE vara nytt och fräscht när det är sommarstuga...
Jag tycker det är mysigt att det är lite äldre..
Kök & Toa är ju nytt iof.. Men inte det andra..

Nu måste jag ringa samtal...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktig han är olli=) stora killen nu ju..Kram

2008-05-20 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback