Hemma med Foffe

Jupp.. Idag är jag hemma med Foffe..
Han hade ont i magen..
Men han verkar må bättre nu så det blir ngo skolan imorgon igen..
Jag ska på en sak imorrn.. Jag hoppas verkligen att det går bra, men ja vill inte skriva vad det är än..
Vill ha besked till 100 % först...

Igår var jag hos Nettan.. alltid lika trevligt :)
Sen åkte jag hem o fixa mat osv.. Körde Suss till skolan för att hämta Emma, sen hämtade vi Foffe på en gång..
Sen körde jag dom till läkaren på kvällen, kom hem sent o var helt slut..
Är fortfarande slut, men det går över, tänkte städa lite så blir ja piggare :)
Vågar inte sätta mig vid TV:n för då kommer ja garanterat att somna..

Var på utflykt till djugården med Foffes klass i Tisdags..
Det var jättemysigt, och vi hade himla tur med vädret också..
Bilder finns på bilddagboken..

Nu ska ja sätta på en film till Foffe..

Kommentarer
Postat av: nettis

Lycka til idag vännen=) pussa

2008-05-09 @ 09:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback