Måste

Måste uppdatera här...
Det finns en del som påpekar att jag är dålig på det :)

Det har nog hänt en hel del sen jag uppdaterade sist...

I Helgen var vi ute hela dagarna, barnen badade...Vi grillade...

Var på jobbintervju  i fredags och i måndags morse ringde dom och sa att jag jag fick jobbet..
En fast tjänst på 100% Känns sååå bra!!!
Hade fått jättebra referenser från mina tidigare arbetsplatser.... Skönt...
Så på måndag börjar jag,,, Jobbar varannan helg och jobbar alltid dagtid..Vilket känns jätteskönt...

Var på utveklingssamtal igår om Oliver..
Det kändes som en repris från när foffe gick på dagis...
Men jag hoppas det bara är en trots period...

Idag kl 11 la jag ut en annons på internet...
Sen dess har jag fått typ 30 mail och ungefär 80 samtal...
Nu är den annonsen borta...
Svarade inte på dom sista 70 samtalen...
Trodde inte det var så många som ville ha kattunge, men min telefin har gått väldigt varm!!!

Väntar på min granne nu som ska komma och dricka lite kaffe....

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: nettan

men hjärtat,,,du älskar ju att prata i telefon=) hihi,...så du måste haft det skoj=) kramas

2008-05-14 @ 18:04:22
Postat av: Jessica

Grattis till jobbet! Det måste la kännas gött!

2008-05-15 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback