Trött på människor...

Jag är så trött på alla människor som beter sig som idioter..
Varför hålla på och bete sig som ett svin gång på gång?
För fan, ta tag i dig själv istället..
Ingen annan kan göra något åt ditt beteende förutom DU själv!
Jag orkar inte umgås med såna som du....
Skärp dig,


Jaja, nu har jag klagat klart..
Var hos Pia igår.. Barnen lekte jättebra och det trodde jag inte eftersom dom aldrig träffats, men det gick superbra..
Var kul o se henne o barnen :)
Det var alldeles för länge sen..

Sen efter att vi varit där så åkte jag o Matilda på Tivolit här i stan..
Hon åkte karusell 3 ggr och köpte lite gosedjur o godis osv...
Sen somna hon inte förens typ 21.30...
Men det var en mysig dag..

Och idag har vi varit på Loppis vid Himmelstalund...
Handlade kläder till Matilda och hon köpte en liten häst, En docka med bisltol mm mm

Och nu väntar jag på att vi ska åka o fira Malin...
Hon fyller ju 24 år idag så vi ska åka och äta tårta, sen åker vi hem till Stockholm..
Det är ju dagis imorrn, får se om Matilda orkar upp.. Hon är nog trött efter dom här 2 intensiva dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback